na początek ;)

na początek ;)

piątek, 18 maja 2012

pierwsza wymianka

Kilka dni temu trafiłam do  Lore Art -  http://lore-art.blogspot.com/  . Na górze jej strony przeczytałam, że bardzo chętnie wymieni się na ścinki łatwopalnych tkanin. A, że tak się składa, że szyję firanki (i nie tylko ;)  )- w szafie przewracało się tego mnóstwo. Niektóre kawałki leżały dość długo bo- "a może się przyda". No i się przydały :)- spakowałam w pudełko tyle, ile się dało i wysłałam. W zamian dostałam ten oto przecudny komplecik ! Czekałam te dni i aż nogami przebierałam z niecierpliwości. To, co otrzymałam przerosło moje oczekiwania :) . A to co powstaje w rękach Lore powoduje, że mówiąc kolokwialnie można się dłuuuuugo gapić na zdjęcia. A jeszcze lepiej -bezpośrednio na wytwory.  DZIĘKUJĘ

1 komentarz:

  1. takie niby nic... zwykłe, tycie, kropeczki kolorowe;
    a jednak tak na nie patrząc życie wydaje się bardziej różowe - Julka;)

    OdpowiedzUsuń