na początek ;)

na początek ;)

poniedziałek, 20 stycznia 2014

Tym razem więcej...

... choć nawet nie wiem czy zdjęcia się do czegokolwiek nadają ;) . Trochę nowości- prostych ale efekt swój mają.
Na początek 3 flat spiral. Schemat znaleziony w sieci. (jakaś strona z różnymi kursami )










Tutaj grubaski wg schematu również znalezionego w sieci. Bardzo proste ale pożerają koraliki w tempie błyskawicznym.







Jedna wg kursu z włoskiego czasopisma "Perline"





I koraliki "pandorki"






Skoro zdjęcia na białym tle wychodziły mi tak jakby były na szarym- postanowiłam spróbować zrobić kilka na ciemnym ;)

9 komentarzy:

  1. te grubaski są piękne, strasznie mi się podobają i "kiedyś tam" sobie takiego zrobię, jak przestanie mnie przerażać ta ich koralikożerność ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Na jednego grubaska zużywam ok. 175 FirePolish 4mm. i nieco ponad 10gr toho 11/0.

      Usuń
  2. Asiu, bransoletki śliczne jak zwykle. Ja bardzo lubię spiral flat. Fajnie się je robi i fajnie wyglądają. Ale tym razem zapatrzyłam się na grubaski. Super są ! Widać że koralikożerne bestie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. flat mnie zawsze urzekał ale te grubaski są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne twe wszystkie błyskotki, w sam raz na karnawał: )

    OdpowiedzUsuń
  5. Grubaski są żarłoczne. Zrobiłam sobie takiego z bicone'ow Swarovskiego (zgodnie z kursem), bo nie wpadłam, że można z FP :/. Efekt wizualny podobny, finansowy ... ech...
    Śliczne te Twoje grubaski, a i płaskie spiralki w urodzie im nie ustępują.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne błyskotki ;)
    obserwuję

    http://zycieihobby-asi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczności, a ta biała z zapinką serduchem bardzo mi się podoba :-). pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. bransoletki prezentują się naprawdę bardzo ładnie ! :)

    OdpowiedzUsuń