na początek ;)

na początek ;)

niedziela, 14 października 2012

tak różnie

Jak napisałam w poprzednim poście- teraz będzie o książce i kolejnych bransoletkach.
Jeszcze latem zapisałam się na forum Jak Uszyć   na "wędrującą książkę"  . Było kilka do wyboru, ja jednak wybrałam "Radosne Dekoracje" . Już ponad tydzień temu dotarła do mnie razem z bransoletką od poprzedniej osoby. Teraz ja jeszcze przez jakiś czas- a konkretnie przez niecałe 2 tygodnie potrzymam ją i odeślę do kolejnej osoby. Oczywiście również dołożę jakiś drobiazg wykonany przeze mnie ;) .
 Druga rzecz: moje nowe bransoletki, które poszukują właścicielek :) . Właściwie ta stonoga brązowo beżowa wczoraj zawisła na nadgarstku koleżanki, bo postanowiłam, że będzie dobrym prezentem na urodziny.


W mojej puszcze z TOHO leży kilka torebek koralików 15/0 . To taka drobnica, że boję się za nią zabrać... Dobrze by było w końcu się z nimi zmierzyć bo fajne efekty dają :) .
P.S. Przepraszam za paproszki na tle ale mój nieoceniony asystent maści rudej postanowił co chwilę sprawdzać, czy wszystko jest ok. I jako, że było już popołudnie, a dobrego światła było jak na lekarstwo- nie miałam czasu pojeździć klejącą rolką...

2 komentarze:

  1. bardzo fajny pomysł z książką - wędrowniczką:-)
    co do bransoletek to wszystkie obłędne

    OdpowiedzUsuń
  2. le tue creazioni sono molto belle , complimenti se ti va passa da me www.metalfimo2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń