na początek ;)

na początek ;)

czwartek, 1 listopada 2012

coś z "przeszłości"

Dzisiaj postanowiłam pokazać kilka rzeczy uszytych już jakiś czas temu. Tak naprawdę było tego duzo więcej ale często okazywało się, że albo aparatu nie mam, albo dziecko u kogoś śpi itp.
Tutaj kilka firanek:







A tu dwie uszyte z resztek ;) . Autka naszyłam na ocieplinę, dopiero później obszyłam lamówką ;)





Czasami szyję też pokrowce np. na krzesła :). Tych tutaj było 8. (Na pierwszym zdjęciu pokrowiec nie ma jeszcze obszytego dołu)




Trochę tego jest i mam nadzieję, że nie zanudziłam nikogo...

3 komentarze:

  1. boskie są te Twoje szmaticzki;) Julka

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne firanki,a pokrowiec na krzesło bardzo mi się podoba,kiedyś też miałam taki zamysł,ale nic mi z tego nie wyszło.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe firanki - nie mogę wyjść z podziwu:)

    OdpowiedzUsuń