na początek ;)

na początek ;)

piątek, 8 lutego 2013

koraliki modułowe i pomysłownik

Trzy pierwsze z tych koralików zostały zrobione Lunie z Uroczyska Luny . Luna zaproponowała prywatną wymiankę i kolory też takie chciała. Te 2 z turkusem dorobiłam jej jako niespodziankę na urodziny  :) . Już dotarły więc mogę pokazać zdjęcia :) .

Ja na swój prezent jeszcze czekam ale wiem, że dotrze już wkrótce :)

A tutaj pomysłownik zrobiony przez moją siostrę. Siostra nie posiada bloga ale robi wspaniałe kartki, notesy i inne rzeczy. Mam też od niej segregator na tildowe wykroje :)


5 komentarzy:

  1. Kochana Asiu jestem bardzo ale to bardzo zachwycona koralikami - są cudowne!!! a ten urodzinowy dodatek wywołał u mnie szeroki uśmiech i łezki wzruszenia:* DZIĘKUJĘ CI ŚLICZNIE:) twój prezencik kończy się tworzyć - mam nadzieję, że ci się spodoba:) pozdrawiam ciepło Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  2. Baaaardzo się cieszę, że spodobały Ci się koraliki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne kolczyki:)Masz bardzo zdolną siostrę,miłego dnia życzę♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny pomysł na własne koraliki modułowe:-))

    OdpowiedzUsuń