na początek ;)

na początek ;)

poniedziałek, 20 maja 2013

Tłumaczę się...

... ze swojej nieobecności.Nie, żebym nic nie robiła, bo robię coś cały czas ;) . Przede wszystkim sznury- np. 2 dopiero naumiane ukośniki, bransoletki cieniowane z paskiem, bransoletki z kolczykami , mój prościutki lariat. Do tego sznureczowe bransoletki dla naszego UM  w ilości sztuk 100... Niestety nic na razie nie mogę pokazać bo nabyłam porządny sprzęt fotograficzny i jeszcze kiepsko mi wychodzą zdjęcia... Ale mam :D !!! - to najważniejsze :) . Same wiecie jak ważne jest dobre zdjęcie rzeczy rękodzielniczych- potrafi albo oddać cały ich urok albo wręcz odwrotnie- sprawić, ze będzie wyglądać nieciekawie i nijako. Zwłaszcza jeśli mamy oddać kolory koralików, nici, sznureczków, tkanin. A ja nie chcę robić zdjęć na automacie bo nie po to kupowałam ten sprzęt- równie dobrze mogłam dalej pstrykać byle jakie zdjęcia starą cyfrówką. Pochwalę się też, że do braku odpowiedniej pogody mam też namiot bezcieniowy - miałam brać 40/ 40 cm ale w końcu wzięłam 60/60 cm co obecnie skutkuje radochą siostrzeńców i siostrzenic bo jest większy niż go sobie wyobrażałam :D !
A na razie tak trochę wiosennie bo na zewnątrz łatwiej złapać ustawienia :D





5 komentarzy:

  1. Piękne zdjecia Asiaczku robisz :)
    Ucałuj misia ode mnie bardzo mocno ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Rychu ma już chyba dosyć mojego całowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj , każdy ma takie przestoje , ale kwiaty masz piekne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się ogromnie, że choć tutaj mogę Cię "zobaczyć" Asiu i jestem już spokojna, że u Ciebie wszystko w porządku. Czekam na Twoje cudeńka biżuteryjne, piękne zdjęcia i kolejne nowości blogowe:) .
    Aha, proszę o ucałowanie pomarańczowe futerko :*

    Kwinta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :) Na pewno go ucałuja, Ty swoje pomarańczowe też ucałuj :) !

      Usuń