na początek ;)

na początek ;)

niedziela, 15 września 2013

A dzisiaj ...

... trochę biżutków znów :) . Zebrałam kilka tworów i obfociłam w końcu ;) . Od razu przejdę do zdjęć :)
Taka tam najeżona ... (wg wzoru Weraph)







Turki: (wyjątkowo szybko się je robi :)







Kolejny ukośnik: (z 11/0 na 10k w rzędzie)





I moja ostatnia duma i pierwsza Caprice jaką wykonałam. Na pewno też nie ostatnia :) . Zrobiona wg kursu Amir Koraliki  . Prawie 400 kryształków Fire Polish w tonacji morskiej :) . Na siatce z przezroczystych toho:





Trochę dużo zdjęć a mało opisów ;)


9 komentarzy:

  1. Piękne!!! ale naj ostatnia!!! jest niesamowita!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie są śliczne, każda inna i wyjątkowa. Ale caprice to mistrzostwo świata! Cudna!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Wam bardzo :) ! Już mam 2 zamówienia w rodzinie bo zdążyłam założyć kapryskę na urodziny siostrzenic :)

    OdpowiedzUsuń
  4. niesamowite są wszystkie.. zazdroszczę talentu i cierpliwości;p pozdrawiam;p

    OdpowiedzUsuń
  5. wow!! są cudne:) zazdroszczę umiejętności:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne są wszystkie,choć moją faworytka jest pierwsza:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoja pięknota caprice jest bardzo rześka w kolorkach... Wiem jak to jest, jak się założy caprice na rękę to nie ma bata, wszyscy wokół też chcą MIEĆ :))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne bransoletki, ale mnie tak jak większość osób powyżej urzekła caprice, piękna i wspaniale komponują się kolorki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. te turkusy i błękity przenikają się cudnie! Przepiękna bransoleta!

    OdpowiedzUsuń