na początek ;)

na początek ;)

środa, 15 sierpnia 2012

fioletowa

Ostatnio mam fazę na eksperymentowanie z kolorami i grubościami. A konkretnie dobieram różne kolory do TOHO Opaque Frosted Jet... Jakoś tak ten czarny coś mi siedzi w głowie ;) . Tą zrobiłam (oprócz tych czarnych) z Amethyst Metalic Gun Metal, Silver- Lined Lt Grape i Opaque- Lustered Pale Mauve. I muszę przyznać, że prezentuje się całkiem nieźle :) . Jak myślicie?
Na tapecie już następna z tymi TOHO Frosted Jet ;) . Tym razem grubsza bo ta tutaj jest na 9k w rzędzie, a ta, którą robię jest na 12 :) . Na pewno pokażę :)

9 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie bransoletki. A ta ma przepiękne kolory:)
    Zapraszam do mnie po wyróżnienie ;)
    Pozdrawiam serdecznie
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) . I za komplement i za wyróżnienie :) . Nawet nie wiem na czym polega ta zabawa...

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie dobrane kolory, super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka piękna ta bransoletka!!! Wprost nie mogę oczu od niej oderwać...przecudowna!! Miło mi gościć na Twoim blogu i cieszę się, że zostałyśmy "parką wymiankową" :):) Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierz mi- ja się również cieszę z pary wymiankowej i po trochu podglądam Twój blog.

      Usuń