na początek ;)

na początek ;)

poniedziałek, 27 sierpnia 2012

wygrana w candy :)

Po raz pierwszy coś wygrałam :) . Zaglądając do Kajkosz po ogłoszeniu wyników, raczej większej nadziei nie miałam. A tu proszę- To JA coś wygrałam :) ! . Żeby nie przedłużać ;

W paczuszce były: broszka z filcu, kolczyki kulki też z filcu, kolczyki kostki, koralikowa bransoletka, czekolada, kwiat herbatki "liliowa baśń" i herbatki yerba mate ( kakao i wanilia) . Wszystko suuuuper ! Do tej pory dłonie pachną mi herbatkami yerba :) .
DZIĘKUJĘ :)

2 komentarze:

  1. Cieszę się, że cukierasy Ci się podobają:) I, że mimo mojego roztargnienia paczuszka szybko doszła;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za przyłączenie się do Craftowania dla Hospicjum Cordis! Wszystkie szczegóły akcji wysłałam już mailem. Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń